Terug naar homepage Ad & Trudy

Website-Ad&Trudy

Contacten met andere leveranciers van artikelen en diensten

Onderhoud van mijn camper bij Duijndam Campers te Delft in 2018


Het onderhoud van mijn camper werd in augustus 2018 uitgevoerd door Duijndam Campers Delft.

Daar ik in eerste instantie niet tevreden was met het resultaat van het uitgevoerde onderhoud en vooral moeite had met de in eerste instantie starre houding van de medewerkers van Duijndam Delft, is het tenslotte toch allemaal goed gekomen.

Het probleem zat in de vervanging van een in de garantie zijnde kapotte accu tijdens het onderhoud. Deze accu was 9 maanden voor het genoemde onderhoud in augustus 2018 door Duijndam Delft zelf geïnstalleerd. Nadat men aanvankelijk niet de garantie direct wilde na komen en de camper pas na betaling van de hele factuur wilde vrijgeven, moest ik de nieuwe accu eerst betalen in afwachting van het oordeel van de leverancier van de accu. Onder protest heb ik toen maar betaald. Maar uiteindelijk werd, na enige druk van mijn kant, toch de wettelijke garantie toegepast en kreeg ik mijn geld retour. Wettelijk had ik immers bij een accu recht op 2 jaar garantie. Dus, eind goed, al goed! Ik ben blij dat het probleem nu de wereld uit is.   


Verhuur van mijn camper via Goboony.


Gelukkig zijn er nog goede en betrouwbare websites, die je helpen om via verhuur van je camper, de relatief hoge kosten van een camper te beperken. Via vrienden ben ik in contact gekomen met Goboony. Via een website brengt Goboony je in contact met potentiële huurders van campers en zorgt verder voorde financiële afwikkeling van het verhuurproces.  Het is een bemiddelingsorganisatie die de geldstromen beheert en zorgt voor de privacy van zowel huurder als verhuurder. Ik heb nu dit jaar voor de eerste keer een paar maal mijn camper voor korte tijd via Goboony verhuurd en ben zeer tevreden over het verhuurproces, de correcte en tijdige betaling en de verdere afwikkeling. De feitelijke verhuur, de verdere contacten en afspraken met de huurder, het schoonmaken en de sleuteloverdracht dien je zelf te regelen. Als een huurder om wat voor reden je niet aanstaat kan je de verhuur altijd weigeren. Ook als een verhuurder na boeking en betaling besluit later de verhuur toch niet door te zetten, zorgt Goboony dat het geregeld wordt en de boeteclausule wordt geïncasseerd. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de gang van zake. Goboony is voor ons een aanrader.


Camping CapBlanch in Albir/Altea, Spanje.


De camping ligt aan de boulevard van Albir/Altea, op ca. 5 km ten noorden van Benidorm en precies op de grens van de gemeenten Albir en Altea. Het is een familiecamping en staat in de winterperiode veelal vol met overwinteraars uit West en Noord-Europa. We zijn daar een aantal keren geweest en het bleek een gezellige camping, waar veel overwinterraars iedere winter terug komen. De camping is een ANWB/ACSI-camping met een in de winter een aangepast ASCI-tarief.. In de buurt zijn gezellige winkels en restaurants en bevinden zich op loopafstand. Aldus een ageeft de klant geen goed gevoel en voelt men zich in de steek gelaten.anrader!! De aangepaste tarieven zijn in die hele regio naar onze ervaringen voor langkampeerders toch redelijk fors (ca. 500 €/mnd), maar dan heb je naast de zon ook een aangenaam klimaat en de boulevard is dichtbij.. Men spreekt op de receptie naast Spaans ook ook goed verstaanbaar Engels. De plekken zijn van een redelijk formaat met zowel zon als schaduw.  




Vervolg

Terug

Campertechniek Gouda.

Het bedrijf Campertechniek Gouda wordt gerund door een ZZP’er.

We hebben goede ervaringen gehad met dit bedrijf in 2020. Na een verhuurperiode van mijn camper kon de   schotel Astra 3 niet meer vinden. Ondanks dat de tijd tussen 2 verhuurperioden erg kort was, heeft Campertechniek het probleem toch snel opgelost. Klasse!!


In 2021 werd dit anders. Het bedrijf reageert nu niet meer direct op telefoontjes, Whatsapps en als je belt krijg je via de telefoonbeantwoorder te horen dat men niet reageert op ingesproken berichten. Erg vervelend als je snel dringend hulp nodig hebt. Je moet nu soms dagen wachten tot je eens wordt terug gebeld. Daar moet het bedrijf echt iets aan doen. Men dient iemand in te huren die op zijn minst de communicatie en planning met de klant voert. Het excuus dat men het druk heeft geeft de klant geen vertrouwd gevoel. Blijkbaar gaan de zaken te goed.

Enige jaren later was door een hevige storm was mijn schotel van mijn stararavan afgewaaid. Ik heb toen vele malen contact gezocht met het bedrijf.. Maar niets lukte om met het bedrijf  in contact te komen. Daaardoor hebben wij de hele zomer geen TV gehad in de stacaravan.

Maar soms kan het toch eens snel goed gaan. Toen ik eind 2022 mijn automatische schotel een onderhoudsbeurt wilde geven, deed en ik daarom nog eens een poging en had ik nu wel snel contact en werd snel gezorgd dat mijn schotel weer in orde was en goed werkte. Dus uiteindelijk werkte het nu wel.

Maar de schotel van de stacarravan is nog steeds niet in orde.


Caravan Care Albir, 2022

Caravan Care heeft ons al vele jaren geholpen als er problemen waren bij caravan of camper,

Het is een betrouwbare ZZP’er die doet wat hij belooft. Alleen zaken als schotel en TV verwijst hij naar de firma Skyler in Albir. Deze is daar weer gespecialiseerd in. Hij is Brit en woonachtig in Spanje. (Alicante)

Zijn telefoonnr. Is: 0034 966 86 75 24

Zijn specialiteiten zijn: reparaties aan caravans en aan het campergedeelte (opbouw). Niet motorisch en niet het chassys gedeelte. Echter de problemen met de koelkast in 2022 waren voor hem niet oplosbaar. Deze zijn uiteindelijk door Dometic in Nederland opgelost. Wij zijn erg tevreden over Caravan Care.


Skyler in Albir.

Is een betrouwbare firma die gespecialiseerd is in sateliet schotels en netwerken.

Bij ons heeft Skyler vele malen ons geholpen. Zelfs toen het na een storm erg druk was hebben ze een tijdelijke schotel naast de camper opgesteld zodat wij toch tijdens de feestdagen TV hadden. Klasse!!  Enkele dagen later werd het probleem met onze schotel opgelost en werkte alles weer.